جميع العملات

  • BRLريال برازيلي
  • BWPبولا
  • CADدولار كندي
  • HKDدولار هونج كونج
  • IDRروبية
  • ILSشيكل إسرائيلي جديد
  • INRروبية هندية
  • KHRرييل
  • KRWوون
  • KWDKuwaiti Dinar
  • LAKكيب
  • LKRروبية سريلانكا
  • LSLلوتي
  • MURروبية موريشيوس
  • MXNبيزو مكسيكي
  • MYRرينغيت ماليزي
  • MZNميتيكال موزمبيقي
  • NADدولار ناميبيا
  • NZDدولار نيوزيلندي
  • OMRريال عماني
  • PHPبيسو فلبيني
  • QARريال قطري
  • SARSaudi Riyal
  • SCRروبي سيشيل
  • SGDدولار سينغافوري
  • SZLيلانجيني
  • TNDTunisian Dinar
  • TWDدولار تايواني جديد
  • VNDدونغ
  • ZARراند
  • ZMWكواشا زامبيا
Close the pop-up×
عرض التفاصيل

هل وجدت سعرًا أفضل في مكان آخر؟ إذا كان الأمر كذلك، فسنكون سعداء جدًا بعرض سعرٍ مساوٍ. إذا وجدت سعرًا أقل في غضون 24 ساعة من إجراء الحجز، فسنقدم سعرًا مساويًا ونمنحك خصمًا إضافيًا بنسبة 10%.

*تطبق الشروط والأحكام

عرض التفاصيل
Primary content

اتصل بنا

منتجع ومخيم أفيال أنانتارا المثلث الذهبي

استمتع بتجارب لا تنسى على مر الأعوام في الحياة في المثلث الذهبي متعدد الطوابق شمال تايلاند. يقع فندق شيانغ راي الفاخر ومخيم الأفيال على بعد ساعة بالسيارة من شيانغ راي، بالقرب من الحدود ويطل على ثلاث دول ونهر الميكونغ.

الوصول إلى المكان

:GPS
20.367307256368793,100.0775474510533 افتح خريطة جوجل Open Bing Map
من المطار

يحصل جميع النزلاء على خدمة نقل مجانية بسيارة ليموزين من مطار شيانغ راي وإليه. بادر بترقية رحلتك لركوب سيارة مرسيدس بنز لشخصين (HB 11,000 مقابل الذهاب والإياب). يطل المنتجع على مناظر خلابة ويقع على بعد ساعة بالسيارة من الريف الخصب والقرى النائية. 

لترتيب خدمات النقل، يرجى الاتصال بالرقم +66 53 784 084 أو التواصل عبر البريد الإلكتروني goldentriangle@anantara.com قبل 24 ساعة على الأقل.

من شيانغ ماي

سوف تستغرق 4 ساعات ونصف من القيادة من شيانغ ماي، وهي أكبر مدينة في الشمال. يسعدنا تقديم خدمات سيارات الليموزين بالسائق لمساعدتك في رحلتك (تكلفة إضافية).

لترتيب خدمات النقل، يرجى الاتصال بالرقم +66 53 784 084 أو التواصل عبر البريد الإلكتروني goldentriangle@anantara.com قبل 24 ساعة على الأقل.

على متن طائرة الهليكوبتر

حلّق وسط السماء في رحلة لكبار الشخصيات لمدة 70 دقيقة عبر الجبال ووديان الأنهار. تكفي الطائرة المستأجرة ما يصل إلى ستة نزلاء، وتغادر من شيانغ ماي وتهبط في مهبط للطائرات بالقرب من المنتجع.
 
لترتيب خدمات النقل، يرجى الاتصال بالرقم +66 53 784 084 أوالتواصل عبر البريد الإلكتروني goldentriangle@anantara.com قبل 72 ساعة على الأقل.

وصول الأفيال لكبار الشخصيات

يتكوّن هذا الوصول المميز من رحلة لمدة ساعتين وثلاث وسائل من النقل. انتقل بسيارة خاصة من مطار شيانج راي إلى بلدة شيانغ ساين التاريخية على ضفاف النهر. اركب على متن قارب طويل خاص وتنزه بطول نهر ميكونغ حتى بداية المثلث الذهبي. تجوّل بطول نهر رواك الهادئ للوصول إلى رصيف ميناء أنانتارا حتى تستقبلك العمالقة اللطفاء والمدربين. تجوّل بطول الغابة الغناء وحقول الأرز حتى تصل إلى ردهة المنتجع لتناول المرطبات وأنت تسترخي وتقوم بتسجيل الوصول.

لترتيب خدمات الوصول الأفيال لكبار الشخصيات، يرجى الاتصال بالرقم +66 53 784 084 أو التواصل عبر البريد الإلكتروني goldentriangle@anantara.com قبل 24 ساعة على الأقل.

الحجوزات والاستفسارات

سيسعد فريقنا بمساعدتك إن كان لديك أي استفسارات. ملاحظة: الحقول التي تحمل علامة النجمة (*) إلزامية.
Contact us form
يمكنك أيضًا حجز إقامتك من خلال مكتب الحجز المركزي
منتجع ومخيم أفيال أنانتارا المثلث الذهبي

تابعنا

رموز GDS (أنظمة التوزيع العالمية)
رمز السلسلة: OH | أماديوس: CEIARS | غاليليو: 15904 | سيبر: 25689 | وورلدسبان: CEIAR | بيغاسوس: 75481

PRIVACY STATEMENT ON ENQUIRIES, BOOKINGS & MARKETING COMMUNICATIONS

Data Controller A. MINOR HOTEL GROUP LIMITED
Address: 88 The Parq Building, 12th Fl. Ratchadaphisek Road, Klongtoey Subdistrict, Klongtoey District, Bangkok Metropolis 10110, Thailand.
B. Entity of Minor Hotels related to your stay or service provided. 
All these entities can be found on our full Privacy Statement.
Purpose ENQUIRIES
1. To manage communications, provide information and respond to general requests from users through the channels available for this purpose on the website or other Contact Us functions.
BOOKINGS IF APPLICABLE
2. To manage the booking or services request related to the reservations at the hotel or outlet such as restaurant, spa or activity etc.
3. To receive feedback about the products and services provided.
MARKETING COMMUNICATIONS IF CONSENT GIVEN
4. If the user consent is given for direct marketing communications - sending you personalised promotional offers and event details, subscribing and unsubscribing you, when you request it.
Lawful Basis for processing 1. Consent.
2. Performance of the contract.
3. Legitimate interest.
4. Consent.
RECIPIENTS 1. Entities that own or operate the related hotel or outlet (restaurant, spa or activity etc.), in order to obtain information related to your request.
2. Entities that own or operate the related hotel or outlet (restaurant, spa or activity etc.), in order to obtain the information related to your request (price, dates, services included, etc.) or for any other purpose as deemed necessary in relation to the communication received.
3. Entities that own or operate the related hotel or outlet (restaurant, spa or activity etc.), for processing the feedback related to your stay or visit or managing an issue that may have occurred during those occasions in such entities.
4. Your data will not be disclosed to third party companies.
All these entities can be found on our full Privacy Statement.
RIGHTS Access, rectification, erasure, restriction, objection to the processing and portability of the data.
ADDITIONAL PRIVACY INFORMATION Access, rectification, erasure, restriction, objection to the processing and portability of the data. 
To learn more about our data protection practices please refer to the full Privacy Statement: https://www.anantara.com/en/privacy-statement

Your data will be processed outside of your country or region.

As a global hospitality company, we will transfer your personal information across multiple jurisdictions in order to perform our customer service obligations to you, such as the creation and management of reservations in our properties, in response to a contractual relationship between you and us, such as a hotel booking or service inquiries. By continuing, you agree to this data transfer. Minor Hotel Management (Shanghai) Limited will process and transfer your data in accordance with the Privacy Statement. If you do not agree to this data transfer, we cannot perform our customer service obligations and complete the reservation.